Projekty - pudełka, opakowanie tekturowe

 

Każdy produkt potrzebuje opakowania, które będzie funkcjonalne i jednocześnie bogate graficznie. W obecnych czasach o wynikach sprzedażowych decyduje już nie tyle sama jakość produktu, ale również opakowanie, które decyduje o pierwszym wrażeniu klienta odnośnie produktu.

Jakie opakowania kartonowe są najlepsze?

Jednym z najlepszych materiałów do produkcji opakowań jest tektura w pełni biodegradalna. Pudełka tekturowe są lekkie, co dla klientów jest bardzo ważne, a jednocześnie wytrzymałe. Odpowiednia konstrukcja opakowań kartonowych stanowi również o wygodzie ich użytkowania przez konsumentów. Przy właściwej oprawie graficznej, opakowania tekturowe wysoce podwyższają atrakcyjność produktu.

Jakie znaczenie ma opakowanie produktu?

Któż z nas nieraz kupił jakąś rzecz ponieważ miała bardzo ładne opakowanie, pięknie się prezentowała zwłaszcza jako upominek na prezent? Najlepszym przykładem chęci kupienia konkretnej rzeczy ze względu na piękne, kolorowe opakowanie, są dzieci. Wystarczy obserwować je podczas zakupów aby zobaczyć, iż najchętniej sięgają po kolorowe artykuły, lub te nawet zwyczajne, ale mające opakowanie bogate graficznie.

Obraz jest najważniejszym czynnikiem, który wpływa na interpretację i percepcję każdego człowieka. Wiedzą o tym doskonale specjaliście marketingu, reklamy i psycholodzy biznesu. Dlatego też tak ogromną wagę przy procesie wdrażania na rynek nowych produktów lub podnoszenia wyników sprzedażowych, tak wiele uwagi poświęca się projektom opakowań. To one w pierwszej kolejności przyciągają uwagę klientów, a czasami są powodem zakupu. Opakowania kartonowe są bardzo praktyczne i przyjazne, dlatego też większość konsumentów woli produkty opakowane właśnie w ten materiał.

Opakowanie produktu to nie tylko zabezpieczenie przed uszkodzeniem. To czasami kluczowy powód decyzji konsumenta na zakup konkretnego produktu, szczególnie jeśli chodzi o prezenty. Opakowania są również źródłami informacji o produkcie. Projektant opakowania musi więc uwzględniać konieczność zamieszczenia informacji w wielu różnych językach, odpowiednią grafikę i rolę, jaką ma spełniać. Inne są opakowania np. do telewizorów, magnetowidów, czekoladek, ciasteczek, a inne do upominków w postaci kubków itp. W projekcie musi być również uwzględniony rozmiar produktu i to, czy część ma być widoczna przez opakowanie czy nie. Te i wiele innych czynników wpływa na projektowanie opakowań tekturowych, pudełek przez profesjonalistów. Również atrakcyjność produktu nie powinna ucierpieć przy projekcie opakowania. Specjaliście od marketingu zabiegają również o nowatorskie formy opakowań produktów, które będą jednocześnie przyciągać uwagę konsumentów.

Profesjonalne projektowanie takich opakowań uwzględnia wszystkie potrzeby i oczekiwania klienta, tak aby pudełka i inne opakowania, które mają być końcowym efektem pracy, w pełni spełniały swoje zadania.

Nasze projekty pudełek – opakowań tekturowych

Wiemy doskonale, jak ważne mogą być opakowania produktów.

Wychodząc naprzeciw potrzebom i wymaganiom klienta, oferujemy również projektowanie pudełek tekturowych. Nasz zespół doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników dba o to, aby każda usługa świadczona przez naszą firmę była w pełni profesjonalna i na najwyższym poziomie. Wraz z rozwojem naszej kadry i firmy, wprowadziliśmy najnowsze technologie. Dzięki wykorzystywaniu odpowiedniego oprogramowania oraz sprzętu, możemy fachowo wykonywać dla Państwa wszystkie projekty opakowań, pudełek kartonowych, kasetonów reklamowych oraz szeroko pojętych akcesoriów reklamowych, uwzględniając różne materiały, wielkość i zróżnicowanie graficzne produktu. Klienci, którzy nie mają pomysłu na projekt opakowania, naturalnie mogą liczyć na fachową pomoc z naszej strony już od pierwszych chwil.

Zapraszamy do współpracy. Znamy idealną drogę do stworzenia produktu, który w pełni będzie odpowiadał Państwa wymaganiom i potrzebom. Gwarantujemy najwyższą jakość w bardzo dobrej cenie.

Projektowanie standów reklamowych proponujemy kompleksowo od projektowania konstrukcji opakowań, przez wykonanie prototypu i modeli, aż do finalnego produktu jakim są ekspozytory reklamowe.